Random Pics Thread 3: A New Thread (( NWS ))

Status
Not open for further replies.

WetBoostedDreams

Supra Fanatic
Authorized Seller
Contributor
Joined
Apr 4, 2007
Messages
77
Location
Redmond, WA
Beach Invasion fail... MUST WATCH

This a video of a military simulation beach landing that turns wrong... + the proper music and it turns into the most hilarious video
LMAO! :rofl: Maybe it's just the pain pill I took earlier, but that was hilarious! Good find. :biglaugh:
 

boosted1jz

in reconstruction
Authorized Seller
Joined
May 9, 2005
Messages
167
Location
alpharetta ga
heavy drifter reminded me of a repair order i saw at work.
some of our advisors suck at spelling.
i use to write my car up with stupid shit... we were required to have a ticket on the car if it was in the shop...

complaint: something loose under hood
repair: something tightend under hood

complaint: dead bugs on windshield
repair: live bugs on order

complaint: sounds like midget banging loudly on pans under hood
repair: told midget to quit banging pans so hard

complaint: left front tire almost needs replacing
repair: almost replaced left front tire

complaint: evidence of oil leak under turbo
repair: evidence removed

those are just a few.... my boss always got pissy with me, but i was like well you told me i had to have a RO on it... :D
 

Clueless

Banned
Joined
Feb 22, 2006
Messages
980
Location
Columbus, Indiana
i use to write my car up with stupid shit... we were required to have a ticket on the car if it was in the shop...

complaint: something loose under hood
repair: something tightend under hood

complaint: dead bugs on windshield
repair: live bugs on order

complaint: sounds like midget banging loudly on pans under hood
repair: told midget to quit banging pans so hard

complaint: left front tire almost needs replacing
repair: almost replaced left front tire

complaint: evidence of oil leak under turbo
repair: evidence removed

those are just a few.... my boss always got pissy with me, but i was like well you told me i had to have a RO on it... :D
:biglaugh: ....I wanna see more!
 

GrimJack

Administrator
Staff member
Administrator
Authorized Seller
Joined
Dec 31, 1969
Messages
12,377
Location
Richmond, BC, Canada
At least half of the mindfuck motivations are lame. Crap put together by /b/ lurkers when they are high on meth.

 

85celicasupra

spokane supra owner
Authorized Seller
Joined
Mar 9, 2008
Messages
256
Location
spokane,wa
i saw that figure the first time but couldnt make out what it was, now that its pointed out to be a trex i definitely see it.
 

Figit090

Fastest mk3 GT4 1/4 mile!
Authorized Seller
Joined
Jan 7, 2006
Messages
1,834
Location
Humboldt County

phoenix6

Rockin' the blades
Authorized Seller
Joined
Aug 13, 2006
Messages
1,138
Location
Serena's Place ;)
i use to write my car up with stupid shit... we were required to have a ticket on the car if it was in the shop...

complaint: something loose under hood
repair: something tightend under hood

complaint: dead bugs on windshield
repair: live bugs on order

complaint: sounds like midget banging loudly on pans under hood
repair: told midget to quit banging pans so hard

complaint: left front tire almost needs replacing
repair: almost replaced left front tire

complaint: evidence of oil leak under turbo
repair: evidence removed

those are just a few.... my boss always got pissy with me, but i was like well you told me i had to have a RO on it... :D

Im a service writer at my dealership, and I work on my own car all the time. Whenever I write an RO for an emp I write dumb shit all day long....

Price: $99999.99
-Customer states vehicle is too fast for public roads, please check and advise.
-Found too much power under the hood of said vehicle, recommend DD.

Price. $Tree-Fitty
-Customer states vehicle is a piece
-Recommened tossing off a cliff.

Price: $96.00
-Customer states when shifting into third gear the clutch feels hesistant and the gear grinds and intermittently pops out of place.
-Recommened customer remembers vehicle is automatic and try again. (This was actually a customer.)



Ive gotta go find more weve done, some arent so funny but fucking A.

Also customers names,

Kishma Beaver (no joke)
Kishma Poo (her cousin)
Dun Fuc
Anitta Hoe

I wish I was kidding, theres more I gotta think of.
 

WetBoostedDreams

Supra Fanatic
Authorized Seller
Contributor
Joined
Apr 4, 2007
Messages
77
Location
Redmond, WA
Im a service writer at my dealership, and I work on my own car all the time. Whenever I write an RO for an emp I write dumb shit all day long....

Price: $99999.99
-Customer states vehicle is too fast for public roads, please check and advise.
-Found too much power under the hood of said vehicle, recommend DD.

Price. $Tree-Fitty
-Customer states vehicle is a piece
-Recommened tossing off a cliff.

Price: $96.00
-Customer states when shifting into third gear the clutch feels hesistant and the gear grinds and intermittently pops out of place.
-Recommened customer remembers vehicle is automatic and try again. (This was actually a customer.)



Ive gotta go find more weve done, some arent so funny but fucking A.

Also customers names,

Kishma Beaver (no joke)
Kishma Poo (her cousin)
Dun Fuc
Anitta Hoe

I wish I was kidding, theres more I gotta think of.
Those crack me up, but where's "throw some Ds on that bitch"? :biglaugh:

Also: The gear popping out in the automatic one? Really? Really?
 

phoenix6

Rockin' the blades
Authorized Seller
Joined
Aug 13, 2006
Messages
1,138
Location
Serena's Place ;)
Those crack me up, but where's "throw some Ds on that bitch"? :biglaugh:

Also: The gear popping out in the automatic one? Really? Really?
Oh yeah, whenever we get a used Dodge Charger in, they sell FAST if we toss 22" rims on them, so every RO for a UCI for one says...

"Throw some Ds on it..."

cracks me up everytime
 

suprahero

naughty by nature
Staff member
Authorized Seller
Joined
Aug 26, 2005
Messages
15,047
Location
Roll Tide
Shouldn't you two be on the phone telling each other how much you miss the other one......:love:



 
Status
Not open for further replies.